Aplikacja mobilna Nasz Bank

 

NaszBank ico m

 

 

Aplikacja mobilna Nasz Bank umożliwia obsługę rachunków bankowych Klienta, użytkownika serwisu bankowości elektronicznej, za pośrednictwem urządzeń mobilnych typu smartfon, tablet. Pozwala na kontrolę swoich finansów w dowolnym miejscu i czasie, niezbędny jest pakiet danych internetowych ponieważ Aplikacja łączy się z odpowiednim serwerem przez Internet.

 

nasz bank autoryzacja

 

Aplikacja mobilna umożliwia:

 

- przeglądanie informacji o zgromadzonych środkach finansowych na swoich rachunkach
- dostęp do historii operacji
- prezentowanie informacji o stanie konta oraz ostatniej operacji bez konieczności logowania się do Aplikacji (domyślnie opcja wyłączona, dostępna w Ustawieniach)

- wykonanie przelewów zwykłych, zdefiniowanych, podatkowych, płatności podzielonych (Split Payment)
- wykonywanie przelewów QR
- zatwierdzanie operacji bankowych autoryzacją mobilną – zastąpienie papierowych list haseł, haseł SMS
- wyszukanie oddziałów i bankomatów, wykonanie połączenia telefonicznego do banku

 

Uruchomienie aplikacji Nasz Bank

 

 

1. Aplikację Nasz Bank należy pobrać ze sklepu Google Play (dla Android) lub App Store (dla iOS) - aplikacja jest darmowa.

2. Instalujemy aplikację na urządzeniu (smartfon, tablet).

3. Na stronie Internet Bankingu w zakładce Ustawienia -> Kanały dostępu i urządzenia wybieramy opcję Dodaj urządzeniei postępujemy zgodnie z komunikatami wyświetlonymi przez system:

- podajemy nazwę urządzenia np. telefon, tablet

- wpisujemy swój kod uwierzytelnienia i kod otrzymany z SMS, otrzymujemy kod QR

- na telefonie lub tablecie na którym została zainstalowana aplikacja otwieramy aplikacje Nasz Bank i postępujemy zgodnie z wyświetlonymi komunikatami: podajemy swój identyfikator bankowości internetowej, definiujemy nazwę                      użytkownika aplikacji np. Imię, skanujemy QR kod wyświetlony w bankowości internetowej

 - ustalamy e-PIN do Aplikacji – długość kodu e-PIN powinna mieścić się między 5 a 20 znakami, zatwierdzamy kod e-PIN i  potwierdzamy kod e-PIN .

4. Po poprawnym zapisaniu danych pojawi się komunikat „Proces aktywacji zakończył się pomyślnie”.

5.  Można zacząć korzystać z aplikacji Nasz Bank.

 

Szczegółowa instrukcja znajduje się poniżej:

 

Aplikacja mobilna Nasz Bank (Android) - przewodnik użytkownika.pdf

 

Aplikacja mobilna Nasz Bank (iOS) - przewodnik użytkownika.pdf

Gwarancje

 

bfg logo

IPS-SGB

sgb ips modul

USŁUGI ZAGRANICZNE

przekazy