Aplikacja mobilna Nasz Bank

 

NaszBank ico mandroidBSIwNaszBank App Store

 

 

Aplikacja mobilna Nasz Bank umożliwia obsługę rachunków bankowych Klienta, użytkownika serwisu bankowości elektronicznej, za pośrednictwem urządzeń mobilnych typu smartfon, tablet. Pozwala na kontrolę swoich finansów w dowolnym miejscu i czasie, niezbędny jest pakiet danych internetowych ponieważ Aplikacja łączy się z odpowiednim serwerem przez Internet.

 

nasz bank autoryzacja

 

Aplikacja mobilna umożliwia:

 

- przeglądanie informacji o zgromadzonych środkach finansowych na swoich rachunkach
- dostęp do historii operacji
- prezentowanie informacji o stanie konta oraz ostatniej operacji bez konieczności logowania się do Aplikacji (domyślnie opcja wyłączona, dostępna w Ustawieniach)

- wykonanie przelewów zwykłych, zdefiniowanych, podatkowych, płatności podzielonych (Split Payment)
- wykonywanie przelewów QR
- zatwierdzanie operacji bankowych autoryzacją mobilną – zastąpienie papierowych list haseł, haseł SMS
- wyszukanie oddziałów i bankomatów, wykonanie połączenia telefonicznego do banku

Uruchomienie aplikacji Nasz Bank

 

 

1. Aplikację Nasz Bank należy pobrać ze sklepu Google Play (Android) lub App Store (dla iOS wyszukaj "BS Iłów Nasz Bank" lub kliknij w bezpośredni link https://apps.apple.com/us/app/id1532413600).

2. Instalujemy aplikację na urządzeniu (smartfon, tablet).

3. Na stronie Internet Bankingu w zakładce Ustawienia -> Kanały dostępu i urządzenia wybieramy opcję Dodaj urządzenie, i postępujemy zgodnie z komunikatami wyświetlonymi przez system:

- podajemy nazwę urządzenia np. telefon, tablet

- wpisujemy swój kod uwierzytelnienia i kod otrzymany z SMS, otrzymujemy kod QR

- na telefonie lub tablecie na którym została zainstalowana aplikacja otwieramy aplikacje Nasz Bank i postępujemy zgodnie z wyświetlonymi komunikatami: podajemy swój identyfikator bankowości internetowej, definiujemy nazwę użytkownika aplikacji np. Imię, skanujemy QR kod wyświetlony w bankowości internetowej

- ustalamy e-PIN do Aplikacji – długość kodu e-PIN powinna mieścić się między 5 a 20 znakami, zatwierdzamy kod e-PIN i potwierdzamy kod e-PIN .

4. Po poprawnym zapisaniu danych pojawi się komunikat „Proces aktywacji zakończył się pomyślnie”.

5. Można zacząć korzystać z aplikacji Nasz Bank.

 

Szczegółowa instrukcja znajduje się poniżej:

 

Aplikacja mobilna Nasz Bank (Android) - przewodnik użytkownika.pdf

Aplikacja mobilna Nasz Bank (iOS dla iphona) - przewodnik użytkownika.pdf

 

Polityka prywatności.pdf

 

Gwarancje

 

bfg logo

IPS-SGB

sgb ips modul

USŁUGI ZAGRANICZNE

przekazy