W celu złagodzenia negatywnych skutków związanych z epidemią koronawirusa, Bank Spółdzielczy w Iłowie umożliwia klientom indywidualnym i przedsiębiorcom, którzy znaleźli się w trudnej sytuacji finansowej odłożenie terminu spłaty pełnych rat kapitałowych kredytu.

Klienci, którzy chcieliby skorzystać z odroczenia spłaty powinni skontaktować się telefonicznie z Oddziałem banku oraz przesłać uproszczony wniosek na skrzynkę mailową Banku: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Po otrzymaniu wniosku Bank skontaktuje się z Klientem w celu ustalenia warunków odroczenia. Klient nie musi dostarczać żadnych dodatkowych dokumentów, nie ponosi też żadnych dodatkowych opłat.


Wnioski do pobrania:

Dla Klienta Instytucjonalnego:

 Wniosek dot. zawieszenia spłat zobowiązań kredytowych 

 
Dla Klienta Indywidualnego:

  Wniosek dot. zawieszenia spłat zobowiązań kredytowych

Korzystając z kart bankomatowych należy pamiętać o:

  • nie zapisywaniu numeru PIN;
  • nie trzymaniu numeru PIN i karty w jednym miejscu;
  • nie udostępnianiu numeru PIN i karty innym osobom;

Zgubiona lub skradziona karta bankomatowa?

Fakt taki należy niezwłocznie zgłosić telefonicznie: +48 22 515 31 50 lub +48 828 828 828 czy też osobiście w dowolnej jednostce Spółdzielczej Grupy Bankowej lub Banku Spółdzielczego. Im szybciej zastrzeżesz utraconą kartę, tym mniejsze jest prawdopodobieństwo wystąpienia strat, powstałych w wyniku jej nieuczciwego wykorzystania!