Zasady składania reklamacji, skarg i wniosków
Formularz reklamacji klienci indywidualni
Formularz reklamacji klienci indywidualni - karty
Formularz reklamacji klienci instytucjonalni
Formularz reklamacji klienci instytucjonalni - karty
Bank Spółdzielczy w Iłowie w związku z wejściem w życie Ustawy z dnia 23 września 2016r. o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich, informuje iż podmiotem uprawnionym właściwym do pozasądowego rozwiązywania sporów powstałych pomiędzy Bankiem a konsumentami lub osobami fizycznymi prowadzącymi działalność gospodarczą, wspólnikami spółek cywilnych oraz rolnikami jest Rzecznik Finansowy, Al. Jerozolimskie 87, 02-001 Warszawa, rf.gov.pl
Bank Spółdzielczy w Iłowie w związku z wejściem w życie Ustawy z dnia 23 września 2016r. o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich, informuje iż podmiotem uprawnionym właściwym do pozasądowego rozwiązywania sporów powstałych pomiędzy Bankiem a konsumentami jest Sąd Polubowny przy Komisji Nadzoru Finansowego, Pl. Powstańców Warszawy 1, 00 – 030 Warszawa, knf.gov.pl/regulacje/Sad_Polubowny