Gdzie użyć BLIKA?

Usługa pozwala na płatności za zakupy w internecie i sklepach stacjonarnych oraz wypłatę gotówki z oznaczonych BLIKIEM bankomatów przy użyciu smartfona z aplikacją Nasz Bank.

Gdzie znajdę BLIKA?

W aplikacji Nasz Bank, która jest dostępna dla smartfonów z systemem Android. Możesz ją pobrać w sklepie Google Play na swoim smartfonie.

BLIKUJ mądrze 

Pamiętaj o bezpieczeństwie, zabezpiecz swój smartfon przed kradzieżą i nieuprawnionym dostępem!

 

Aktywacja BLIK w aplikacji „Nasz Bank”:

kliknij w:

Ustawienia->BLIK włącz płatność BLIK i wybierz ZAPISZ podaj e-PIN i ZATWIERDŹ. Wyloguj się z aplikacji. Po ponownym zalogowaniu możesz korzystać w pełni z BLIKa.

Korzystając z kart bankomatowych należy pamiętać o:

  • nie zapisywaniu numeru PIN;
  • nie trzymaniu numeru PIN i karty w jednym miejscu;
  • nie udostępnianiu numeru PIN i karty innym osobom;

Zgubiona lub skradziona karta bankomatowa?

Fakt taki należy niezwłocznie zgłosić telefonicznie: +48 22 515 31 50 lub +48 828 828 828 czy też osobiście w dowolnej jednostce Spółdzielczej Grupy Bankowej lub Banku Spółdzielczego. Im szybciej zastrzeżesz utraconą kartę, tym mniejsze jest prawdopodobieństwo wystąpienia strat, powstałych w wyniku jej nieuczciwego wykorzystania!