Szanowni Klienci,
W trosce o najwyższe standardy i przejrzystość, informujemy o incydentalnym zdarzeniu dotyczącym integralności danych, które zidentyfikowaliśmy i niezwłocznie naprawiliśmy.
Podczas rutynowego przesyłania danych do Biura Informacji Kredytowej S.A. (BIK), z winy dostawcy oprogramowania doszło do omyłkowego przypisania błędnego statusu technicznego dla części aktywnych umów kredytowych naszych klientów indywidualnych. W polu „specialStatus” przesłana została nieprawidłowa wartość „BORROWER_DEAD”.
Pragniemy podkreślić, że:
- Błąd został natychmiast wykryty
- Podjęliśmy natychmiastowe działania naprawcze, przesyłając do BIK skorygowany plik z prawidłowymi danymi
- Sytuacja została w pełni wyjaśniona we współpracy z BIK oraz dostawcą oprogramowania
Zdarzenie to nie wymaga od Państwa podejmowania żadnych działań. Zapewniamy, że był to błąd techniczny, bezpieczeństwo Państwa danych nie zostało naruszone a poprawność danych została już przywrócona.
W sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych można kontaktować się z wyznaczonym w Banku Inspektorem Ochrony Danych Osobowych (Inspektor Ochrony Danych - Martyna Żółtowska):
- mailowo:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. - telefonicznie: 242774116
- pisemnie na adres: 96-520 Iłów, ul. Płocka 4 z dopiskiem: Inspektor Ochrony Danych
Bardzo przepraszamy za zaistniałą sytuację.
Z poważaniem Zarząd Banku Spółdzielczego w Iłowie