Planujesz zakupy w Internecie i chcesz zapłacić za nie kartą?

Jeżeli nie masz ustawionej metody potwierdzania takich płatności w usłudze 3D Secure, może się to nie udać.

 Co zrobić?

Włączyć usługę 3D Secure:

  • przyjdź do placówki banku lub
  • skontaktuj się z bankiem telefonicznie lub
  • skontaktuj się z infolinią 800 888 888 lub 61 647 28 46 (jeżeli dzwonisz z zagranicy) lub
  • poprzez aplikację mobilną SGB Mobile

Ustawić / wybrać najwygodniejszą metodę potwierdzania internetowych płatności kartą.

      Masz do wyboru:

  • autoryzacja za pomocą wiadomości SMS z hasłem
  • autoryzacji w aplikacji Nasz Bank
  • autoryzacja w aplikacji SGB Mobile

Najwygodniejszym rozwiązaniem jest autoryzacja mobilna w aplikacji  Nasz Bank. Jej włącznie wymaga kontaktu z infolinią lub pracownikiem banku. Limity do płatności w Internecie możesz samodzielnie zmienić w aplikacji mobilnej lub w Internet Bankingu. 

 Masz pytania?

Zapraszamy do kontaktu.

Adresy, godziny otwarcia i numery telefonów do naszych placówek znajdziesz na naszej stronie internetowej www.bsilow.pl w zakładce Kontakt.

 Chcesz wiedzieć więcej?

Opis usługi 3D Secure oraz odpowiedzi na pytania o zasady jej działania znajdziesz na stronie www.sgb.pl/oferta/3d-secure

Korzystając z kart bankomatowych należy pamiętać o:

  • nie zapisywaniu numeru PIN;
  • nie trzymaniu numeru PIN i karty w jednym miejscu;
  • nie udostępnianiu numeru PIN i karty innym osobom;

Zgubiona lub skradziona karta bankomatowa?

Fakt taki należy niezwłocznie zgłosić telefonicznie: +48 22 515 31 50 lub +48 828 828 828 czy też osobiście w dowolnej jednostce Spółdzielczej Grupy Bankowej lub Banku Spółdzielczego. Im szybciej zastrzeżesz utraconą kartę, tym mniejsze jest prawdopodobieństwo wystąpienia strat, powstałych w wyniku jej nieuczciwego wykorzystania!