Archiwum Aktualności

Każdy z nas ma inne marzenia, plany, cele. Banki Spółdzielcze SGB wspierają klientów w ich realizacji. Czy jest to

...

Kredyt na utrzymanie płynności finansowej przez producentów rolnych (linia

...

 

Gotówka od zaraz!

Nagły wydatek? Potrzebujesz środków

...

Czy wiesz, że możesz zmienić oprocentowanie kredytu zabezpieczonego hipotecznie ze zmiennej stopy procentowej na okresowo stałą stopę procentową? Będzie ona obowiązywała przez 5 lat. Przez 60 miesięcy od

...

Ustawowe „wakacje kredytowe”

Czy wiesz, że od dnia 1 sierpnia 2022 r. możesz zawiesić spłatę rat kredytu hipotecznego i skorzystać z tzw. „ustawowych wakacji kredytowych”? Szczegóły poniżej.

Na mocy

...

1. Oszustwo na inpost.

Nigdy nie podawaj danych z karty !!!

Jak działają oszuści:

Po wystawieniu przedmiotów na sprzedaż, odzywają się bardzo szybko potencjalni zainteresowani zakupem. Oferują chęć

...

SGB ID to bezpieczne narzędzie służące potwierdzaniu tożsamości online w usługach komercyjnych i publicznych.

Usługa identyfikacji elektronicznej SGB ID umożliwia bezpieczną weryfikację tożsamości drogą elektroniczną. Dzięki niej

...

 

Pobierz SGB Mobile i miej bank w zasięgu ręki!

Aplikację pobierzesz ze sklepu Google Play dla systemu Android lub w AppStore dla systemu iOS.

...

Gdzie użyć BLIKA?

Usługa pozwala na płatności za zakupy w internecie i sklepach stacjonarnych oraz wypłatę gotówki z oznaczonych BLIKIEM bankomatów przy użyciu smartfona z aplikacją Nasz Bank.

Gdzie

...

Jesteś przedsiębiorcą? Zatrudniasz pracowników? Obawiasz się o swoją działalność ze względu na panującą epidemię koronawirusa?

Możesz wystąpić o wsparcie w

...

W celu złagodzenia negatywnych skutków związanych z epidemią koronawirusa, Bank Spółdzielczy w Iłowie umożliwia klientom indywidualnym i przedsiębiorcom, którzy znaleźli się w trudnej sytuacji finansowej odłożenie terminu spłaty pełnych rat

...

Zmiana sposobu autoryzacji przelewów oraz dwustopniowe logowanie w IB

Bank Spółdzielczy w Iłowie informuje, że w związku z wejściem w życie przepisów Dyrektywy Parlamentu Europejskiego nr 2015/2366 z dnia 25.11.2015r. w sprawie usług

...

WNIOSEK RODZINA 500+ i 300+ NA DOBRY START W BANKOWOŚCI ELEKTRONICZNEJ

Z przyjemnością informujemy Państwa, że Bank Spółdzielczy w Iłowie udostępnił Klientom możliwość składania wniosków o wypłatę świadczenia w programie „Rodzina

...

Zarząd Banku Spółdzielczego w Iłowie informuje, że stosuje Zasady Ładu Korporacyjnego dla instytucji nadzorowanych przyjęte uchwałą Komisji Nadzoru Finansowego nr 218/2014 z dn. 22 lipca 2014 roku (Dz. Viz. KNF poz. 17)". Informacje na ten temat

...

Szanowny Kliencie, w przypadku utraty karty płatniczej należy niezwłocznie powiadomić: Zespół Zastrzegania Kart Numer telefonu dostępny całą dobę: 22 515 31

...

Szanowni Państwo, informujemy, iż dbając o rozwój funkcjonalności kart płatniczych, a także mając na uwadze zwiększenie bezpieczeństwa dokonywanych przez Państwa transakcji, nasz Bank we

...

Korzystając z kart bankomatowych należy pamiętać o:

  • nie zapisywaniu numeru PIN;
  • nie trzymaniu numeru PIN i karty w jednym miejscu;
  • nie udostępnianiu numeru PIN i karty innym osobom;

Zgubiona lub skradziona karta bankomatowa?

Fakt taki należy niezwłocznie zgłosić telefonicznie: +48 22 515 31 50 lub +48 828 828 828 czy też osobiście w dowolnej jednostce Spółdzielczej Grupy Bankowej lub Banku Spółdzielczego. Im szybciej zastrzeżesz utraconą kartę, tym mniejsze jest prawdopodobieństwo wystąpienia strat, powstałych w wyniku jej nieuczciwego wykorzystania!