Aktualności
Aplikacja mobilna Nasz Bank
Aplikacja mobilna Nasz Bank umożliwia obsługę rachunków bankowych Klienta, użytkownika serwisu bankowości elektronicznej, za pośrednictwem urządzeń mobilnych typu smartfon, tablet. Pozwala na kontrolę swoich finansów w dowolnym miejscu i czasie, niezbędny jest pakiet danych internetowych ponieważ Aplikacja łączy się z odpowiednim serwerem przez Internet.
Aplikacja mobilna umożliwia:
- przeglądanie informacji o zgromadzonych środkach finansowych na swoich rachunkach
- dostęp do historii operacji
- prezentowanie informacji o stanie konta oraz ostatniej operacji bez konieczności logowania się do Aplikacji (domyślnie opcja wyłączona, dostępna w Ustawieniach)
- wykonanie przelewów zwykłych, zdefiniowanych, podatkowych, płatności podzielonych (Split Payment)
- wykonywanie przelewów QR
- zatwierdzanie operacji bankowych autoryzacją mobilną – zastąpienie papierowych list haseł, haseł SMS
- wyszukanie oddziałów i bankomatów, wykonanie połączenia telefonicznego do banku
Obsługujemy Tarczę Finansową dla przedsiębiorców
Jesteś przedsiębiorcą? Zatrudniasz pracowników? Obawiasz się o swoją działalność ze względu na panującą epidemię koronawirusa?
Możesz wystąpić o wsparcie w ramach programu Tarczy Finansowej PFR, obsługiwanego przez nasz Bank.
UWAGA! Kwalifikacje wniosków i wypłaty dotacji obsługiwane będą wyłącznie za pośrednictwem systemu bankowości internetowej.
Klienci naszego Banku Spółdzielczego będą składać wnioski w wersji online po zalogowaniu na stronę bankowości elektronicznej https://online.bsilow.pl/
Umożliwiamy zawieszenie rat kredytowych
W celu złagodzenia negatywnych skutków związanych z epidemią koronawirusa, Bank Spółdzielczy w Iłowie umożliwia klientom indywidualnym i przedsiębiorcom, którzy znaleźli się w trudnej sytuacji finansowej odłożenie terminu spłaty pełnych rat kapitałowych kredytu.
Klienci, którzy chcieliby skorzystać z odroczenia spłaty powinni skontaktować się telefonicznie z Oddziałem banku oraz przesłać uproszczony wniosek na skrzynkę mailową Banku:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.
Po otrzymaniu wniosku Bank skontaktuje się z Klientem w celu ustalenia warunków odroczenia. Klient nie musi dostarczać żadnych dodatkowych dokumentów, nie ponosi też żadnych dodatkowych opłat.
Wnioski do pobrania:
Dla Klienta Instytucjonalnego:
Wniosek dot. zawieszenia spłat zobowiązań kredytowych _Klient Instytucjonalny
Dla Klienta Indywidualnego:
Wniosek dot. zawieszenia spłat zobowiązań kredytowych _Klient Indywidualny
Wycofanie list haseł jednorazowych
Zmiana sposobu autoryzacji przelewów oraz dwustopniowe logowanie w IB
Bank Spółdzielczy w Iłowie informuje, że w związku z wejściem w życie przepisów Dyrektywy Parlamentu Europejskiego nr 2015/2366 z dnia 25.11.2015r. w sprawie usług płatniczych w ramach rynku wewnętrznego tzw. Dyrektywy PSD2 ulega zmianie sposób autoryzacji przelewów w systemie bankowości internetowej na autoryzację SMS. Możliwość autoryzacji listami haseł jednorazowych została wyłączona. Jedynym sposobam autoryzacji będzie opcja SMS. Zostanie również włączone 2 stopniowe logowanie. W celu zalogowania się do IB należy najpierw podać identyfikator i hasło a następnie wpisać dodatkowe hasło z SMS wysłane przez Bank. Zapraszamy do naszych placówek Banku w celu zmiany sposobu autoryzacji.
Wniosek Rodzina 500+ i 300+
WNIOSEK RODZINA 500+ i 300+ NA DOBRY START W BANKOWOŚCI ELEKTRONICZNEJ
Z przyjemnością informujemy Państwa, że Bank Spółdzielczy w Iłowie udostępnił Klientom możliwość składania wniosków o wypłatę świadczenia w programie „Rodzina 500+” i "300+ na Dobry Start" w bankowości elektronicznej w zakładce "Świadczenia"
Klienci korzystający z bankowości elektronicznej mogą samodzielnie wypełnić formularz wniosku o świadczenie oraz wysłać wypełniony wniosek, bez konieczności wychodzenia z domu.
Złożenie wniosku jest bezpłatne i nie wiąże się z koniecznością instalacji dodatkowych aplikacji czy oprogramowania.