Aktualności

Aplikacja mobilna Nasz Bank

 

NaszBank ico mandroidBSIwNaszBank App Store

 

 

Aplikacja mobilna Nasz Bank umożliwia obsługę rachunków bankowych Klienta, użytkownika serwisu bankowości elektronicznej, za pośrednictwem urządzeń mobilnych typu smartfon, tablet. Pozwala na kontrolę swoich finansów w dowolnym miejscu i czasie, niezbędny jest pakiet danych internetowych ponieważ Aplikacja łączy się z odpowiednim serwerem przez Internet.

 

nasz bank autoryzacja

 

Aplikacja mobilna umożliwia:

 

- przeglądanie informacji o zgromadzonych środkach finansowych na swoich rachunkach
- dostęp do historii operacji
- prezentowanie informacji o stanie konta oraz ostatniej operacji bez konieczności logowania się do Aplikacji (domyślnie opcja wyłączona, dostępna w Ustawieniach)

- wykonanie przelewów zwykłych, zdefiniowanych, podatkowych, płatności podzielonych (Split Payment)
- wykonywanie przelewów QR
- zatwierdzanie operacji bankowych autoryzacją mobilną – zastąpienie papierowych list haseł, haseł SMS
- wyszukanie oddziałów i bankomatów, wykonanie połączenia telefonicznego do banku

Czytaj więcej...

Obsługujemy Tarczę Finansową dla przedsiębiorców

tSGB tarcza3

 

Jesteś przedsiębiorcą?  Zatrudniasz pracowników? Obawiasz się o swoją działalność ze względu na panującą epidemię koronawirusa?

Możesz wystąpić o wsparcie w ramach programu Tarczy Finansowej PFR, obsługiwanego przez nasz Bank.

UWAGA! Kwalifikacje wniosków i wypłaty dotacji obsługiwane będą wyłącznie za pośrednictwem systemu bankowości internetowej.

Klienci naszego Banku Spółdzielczego będą składać wnioski w wersji online po zalogowaniu na stronę bankowości elektronicznej https://online.bsilow.pl/

Czytaj więcej...

Umożliwiamy zawieszenie rat kredytowych

W celu złagodzenia negatywnych skutków związanych z epidemią koronawirusa, Bank Spółdzielczy w Iłowie umożliwia klientom indywidualnym i przedsiębiorcom, którzy znaleźli się w trudnej sytuacji finansowej odłożenie terminu spłaty pełnych rat kapitałowych kredytu.

 

Klienci, którzy chcieliby skorzystać z odroczenia spłaty powinni skontaktować się telefonicznie z Oddziałem banku oraz przesłać uproszczony wniosek na skrzynkę mailową Banku: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

 

Po otrzymaniu wniosku Bank skontaktuje się z Klientem w celu ustalenia warunków odroczenia. Klient nie musi dostarczać żadnych dodatkowych dokumentów, nie ponosi też żadnych dodatkowych opłat.

 

Wnioski do pobrania:

 

Dla Klienta Instytucjonalnego:

 

Wniosek dot. zawieszenia spłat zobowiązań kredytowych _Klient Instytucjonalny

 

Dla Klienta Indywidualnego:

 

Wniosek dot. zawieszenia spłat zobowiązań kredytowych _Klient Indywidualny

Wycofanie list haseł jednorazowych

Zmiana sposobu autoryzacji przelewów  oraz dwustopniowe logowanie w IB

 

Bank Spółdzielczy w Iłowie informuje, że w związku z wejściem w życie przepisów Dyrektywy Parlamentu Europejskiego nr 2015/2366 z dnia 25.11.2015r. w sprawie usług płatniczych w ramach rynku wewnętrznego tzw. Dyrektywy PSD2 ulega zmianie sposób autoryzacji przelewów w systemie bankowości internetowej na autoryzację SMS. Możliwość autoryzacji listami haseł jednorazowych została wyłączona. Jedynym sposobam autoryzacji będzie opcja SMS. Zostanie również włączone 2 stopniowe logowanie. W celu zalogowania się do IB należy najpierw podać identyfikator i hasło a następnie wpisać dodatkowe hasło z SMS wysłane przez Bank. Zapraszamy do naszych placówek Banku w celu zmiany sposobu autoryzacji.

Wniosek Rodzina 500+ i 300+

500 plus 300 plus

WNIOSEK RODZINA 500+ i 300+ NA DOBRY START W BANKOWOŚCI ELEKTRONICZNEJ

 

Z przyjemnością informujemy Państwa, że Bank Spółdzielczy w Iłowie udostępnił Klientom możliwość składania wniosków o wypłatę świadczenia w programie „Rodzina 500+” i "300+ na Dobry Start" w bankowości elektronicznej w zakładce "Świadczenia"

 

Klienci korzystający z bankowości elektronicznej mogą samodzielnie wypełnić formularz wniosku o świadczenie oraz wysłać wypełniony wniosek, bez konieczności wychodzenia z domu.

 

Złożenie wniosku jest bezpłatne i nie wiąże się z koniecznością instalacji dodatkowych aplikacji czy oprogramowania.

Gwarancje

 

bfg logo

IPS-SGB

sgb ips modul

USŁUGI ZAGRANICZNE

przekazy